CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, June 19, 2010

Turun-temurun

Kesibukan menguruskan eksiden td menyebabkan aku lupa..
bahawa keputusan u kuar arini..
walaupun aku y terlebih eksaited 2-3 ari ni menantikan bila laaaa nk kuar result
aku tau dah ari jumaat..
tp bila g sana-sini urus kejadian td, jadi terlupa..
sedar2 adik aku dah tepon gtau..

adik aku ada 2 nak masuk U..
sorang lepasan STPM, n y adik bongsu muda 1tahun, lepasan matrikulasi..
beza setaun, stpm 2tahun, matrikulasi 1 tahun pengajian..
maka mereka berdua masuk U sama2..
yang beshnya..DUA-DUA masuk UKM!!!!!
yay~ berbunga2 ati aku..beshnyeeeeeee..
bila ingat balik rasa cam nak menari2 aku rasa..

Arwah ayah meninggal pada 1993..
Emak ku idup berseorangan sehingga kini..
adik2 duk hostel..so, mak duk umah sorang2..
kadang aku ajak datang cni, tapi dia duk risaukan adik2 y selalu balik on weekends..
so, sorang sana, sorang cni..susahkan..
aku plak selaku anak sulung, mmg sgt risaukan semua orang..
mak aku, adik2 aku..
so, dapat masuk UKM dua2 adalah berita baik bg aku..
pasni samada mak aku pindah duk ngan aku terus, xpun kerap laa datang cni..
sbb sume duk cni..adik aku sorang lagi cegu kt MRSM Balik Pulau, Penang..
Pendek kata, kt Tawau tu ada kucing2 je laaa.. hehe..
tp nenek n atuk ada lagi..xpe, cuti2 nnt kami balik lg ye..

Ok, korang dua..TAHNIAH!!
jadi universiti turun-temurun lak..kihkih..

No comments: