CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, June 10, 2010

It's totally my fault!!

huwaa..
kejadian cemas berlaku sebentar tadi..
masa tu imaan aku biarkan men dalam jarak lebih kureng 2meter dr kedudukan aku blogging..
pastu dia men2 segala menda y ada kt tempat dia
y aku bentang toto tebai seluas alam tu..
pastu smbil2 aku blogging tu aku panggil2 gak dia..
tgk dia wat apa..takut2 dia dah terkeluar dr "kawasan" dia..
pastu dia cam nak g kt aku..aku pun amik dia letak tepi aku y duk blogging..
pastu ada dlm 2-3minit aku leka xperasan dia men apa..
tp sempat tangan aku raba mulut dia..TANPA PUSING TGK!!
sbb 2-3 menjak ni dia suka men nipastu klu isap masuk dalam sket, dia pun uweekkk..uweekkk..cm nk tmuntah..
tp tu perkara biasa, sbb botol susu dia pun selalu jd kejadian uweeekk tu..
tekak sensitip agaknya.

legaa aku sbb xde rasa menda panjang a.k.a pen2 itu..
dalam ati kt 'ouh..dia xmasuk pen dlm mulut..xpe'
bongokkksss..dah tu ko xtgk lak dia men apa klu bukan pen..

xsampai seminit, aku dengar dia nk temuntah!!uwekkk..terbatuk sket..uwekk lagi, cam tercekik tulang pon ada..
ohhhh tidaaaaaakkkkkkkkkkkkkkkkkk..
aku nampak nih kt depan dia!!panik sekejap..
tapi dengan pantasnya, aku terus jolok jari masuk mulut dia..
dia apa lagi, mestilaa meronta2..
aku terpegang dah serpihan kertas tuh..tp dia cam xbagi aku pegang mulut dia..
las2 dia diam, buat2 cam kunyah2..uweekk2 lagik
aku dah nak nanges..
huhuuu..aku angkat dia..aku sdiri pun xtau nak angkat ke mana ms tu..
masa tuh dah give up..mmg harap menda tu kuar ikut najis je laa esuk2..aku jolok lagi, xrasa apa, uwekkkkkkk..dia muntahkan susu y dia minum dlm sejam td..
sian dia..
Pastu aku dah pasrah..keadaan dah tenang sket..
aku pujuk dia bukak mulut..
kut-kut laa ada lg menda tuh..aku pun dah sm bergelumang ngan muntah2 dia..
aku buat2 nk suap menda, dia bukak mulut dia....
adaaaaaaaa..atas lelangit..
THANK GOD menda tu dlm keadaan leper2 bukan ketul2..so, dia melekat kt lelangit..
aku berjaya kuarkan!!!alhamdulillah..
tp menda durjana tu dah ku buang n sapu skali ngan muntah imaan..xdan nk amik gambar..
tp tgk laa gmbar kt atas tu..dalam 1.5cm x 3cm jugak y terkoyak!!!!besar tuu..
huuukk..anak aku!

Ibu sorry banyak7..sian imaan..

and..
i definitely sure that Mr Asben will read this entry..
so, i won't say a word.. about thisssss..
kang xpasal2 aku kena denda tdo luar malam nih..
mm, sapa lak aku nk pluk mlm2 jumaat nih klu dia denda aku gtu..
zassssss..!kihkihkih..

2 comments:

KasehKu said...

Ayat last ko tak berkaver2.
Hohohooo.
Nak kena biasakan xleh tabur barang.
Dan sume benda kena letak tinggi.
Taqot kejadian tak diingini berlaku.

Imaan09 said...

eh..dah 'striketrough' tu..kira berkaver laa tu..
erm, umah kitorg nih, segala barang bertabur..