CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, June 24, 2010

Terbatas

Tension laa jugak..
semua benda rasa xleh buat..
apa2 terlintas kt kepala, tetiba kena matikan angan2..
bila memikirkan..xde keta..!
huwaaaa..

keta Savy duk bengkel lagi..dah nk masuk seminggu dah..
huhuuuuu..
Ekseden ari jumaat, rupanya klu xlengkap dokumen, derang xkan buat apa2..
selasa aku dah g lengkapkan dokumen..
Tp still macam tu jugak..
geram den..
tp nk wat camno..

Yang avanza pun sama jugak..
kata by 22@23 jun leh dapat dah..
nih g ajak aku pilih kaler tint ari jumaat nih @.@
jumaat ni 25jun laa boss..!apa cerita..
tu baru pilih tint, bila y nak dapat btul2nye..isk

skang nih adik ipar aku la antar amik aku n imaan pagi petang..
tp dia pun dah btangguh2 dah nak balik kedah..
mmg laa besh ada drebar, tp sian dia..

kt ofis, terasa nk g library laa..tp tepikir xde keta, trus ilang mood..
ni mgu depan ada meeting ngan sv..
klu xde keta n dreba dah kelik kedah, camno den nk g nih..
xkan nk suh SV aku jemput kut..
aduhaiiiii laaaaa..

3 comments:

ayu said...

alahai...mmg mcm tu kan klu tak de kereta...
rasa terbatas sgt2...

moga cepat la dapat kereta ye..
eksiden??
sorii...ayu tak sempat nak jenguk2...
agak kesibukan seketika ni..
ni pun ala2 je..hehe

Imaan09 said...

xpe..'ala2' pun very much appreciated!

ayu said...

hehehee....lea..lea...