CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, June 28, 2010

I-City

Lamanyaa aku ngidam..
Las2 dapat gak g I-City ni..
beshh..!
lagi besh bila g ramai2..
the more the meriier..
semalam..di siang ari kami + parent in law, g kenduri..
di sebabkan mereka jarang nak dapat cuti..
maka, pak n mak mentua aku jelajah abis..
g kenduri..
pastu singgah sana..singgah cni..
kul 7 mlm baru smpi umah..
pastu bersiap sedia lak nak g I-City..
mmg sangat2 letih...
tp tetap besh..
G ngan adik2 aku, n parents in law..
nek avanza, maka muat semuanya...kehkeh..keciwi ko Lea
lawa laa..
rasa cam duk kt oversea pun ada..
berangan la ko..
cuma mcm xberapa nak siap lagi..
but tetap ramai pengunjung..
sesuai laa nk bawak budak2..
erm..g malam, Jakel dah tutup! mesti Mr Asben aku bersyukur abes!
meh..layan gambar..

Aku y seronot terlebey..


MIL..n PIL..bersama Cucu nakal mereka




KAMI n Imaan Kami




My Sis..


Si Imaan nih..kat cni pun dapat boipren!

Sebelum balik, bergambar ramai2..but Mr Asben xmasuk, sbb jd tukang tangkap gambar..

No comments: