CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, June 19, 2010

Projek2 Besar

bunyinya cam besh..
erm, semasa kt Kedah aritu, aku g Nagoya, g Mee Ka Mee dan beberapa kedai kain lain, untuk intai baju raya..Kononnya laa..
tapi xde y berkenan di hati..
Tapi aku sempat sambar kain cotton, untuk buat baju gaun Ruhil Imaan..
so, buat baju itu adalah projek besar terbaru aku..

Selain itu..
semenjak beberapa menjak ni kan..
aku rasa cam g pejabat x besh je..
sebab bawak barang banyaaaak..
n beg y x efektif..
aku bawak satu handbag, yang talinya selalu nak terjatuh dari bahu..
beg ni utk simpan kunci, wallet, handphone, alat mekap dan yang sewaktu..
Pastu aku gak bawak backpack besar..yang bleh bawak buku
tapi kadang2 je sebenarnya bawak buku, sbb bila kt umah, bukan baca pun
pastu beg tu besar smpai leh bawa cooler bag aku utk sesi mengepam..
aku suka back pack ni sbb senang nk bawak..
Masalahnye, aku rasa dua beg ni cam banyak sgt, n bukannya penuh dua2 pun..
so, aku nak satu beg y boleh memuatkan semuaaaaaa barang2 di atas..
kira bag serbaguna laa kononnya..
so, teruja tgk blog2 kwn2 y suka jait2 beg sendiri, aku pun rasa nak buat satu..
maka,ini laa antara projek besar ku..
selain itu, nak jugak buatkan beg untuk Ruhil imaan..
beg bawak g skolah..hohoho..sbb beg y ada, bila nak berjalan itu jugak laa y di guna..
so, makin bertambah2 laa projek besar aku..kehkeh..
bila nak start??erm, kena cari kain dulu kan..
adoyaiiii..fulus lagikk..!

kome tau dak, klu beli beg y aku rasa aku leh wat sendiri tu brapa?
dalam RM80-120 tauuu..
so, apa kata aku berjimat dgn membuat sendiri....
Harap2 jd laa beg aku..ngan bj imaan..
Wish me luck..

No comments: