CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, June 1, 2010

merancang..

Hehe..bila anak dah berada pada umor2 y harus dapat adik nih, ada laa beberapa soalan fofeler y aku dengar..
"Bila nak beradik??"
"ko makan perancang ker??"
"ko merancang cemana..? Pandai2 sendiri ek?"

Aku kan.. disebabkan aku rasa aku pandai.. aku 'iye' kan aje soalan ketiga dan soalan2 y semaksud dengannya..
bukan ape, nak bagi soalan tu mati kt ctu je sebenarnya..

menda2 camnih..memang laa pandai2.. kan..
eh..apa y orang maksudkan bila sebut "alaa..pandai2 sendiri je laa"??
kihkih...gossipp plak..

Apapun, sapa2 baca nih, tinggal komen ye.. agaknye apa y org maksudkan..

2 comments:

ayu said...

sendiri mau ingat la kan..hehe..
btw, ayu plan sendiri2 je masa anak sulung..
tapi sampai sthn je la..tup2 genap je anak sulung 1thn, terus ayu pregnant lg..hehe..
sbb tu kali ke2 ni mmg perlukan family planning..
so, vote for noriday..
n alhamdulillah, still tak period lg lorrr..^_^

Imaan09 said...

saya dah period..kui2..nampaknya pas ni kena lebih 'pandai2' laa..xoxoxo..