CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, June 17, 2010

Imaan dan topi

semasa aku mengemas barang ruhil imaan yang banyak gila..
jumpak topi2 ni..
rasanya beli masa aku ngandungkan dia lagik..hehehe..
skang dah xtau nak wat pe..sbb xbrapa nak pakai pun..
imaan suka bukak balik klu pakai pun..
mungkinkah akan di let go murah2..
agak2 ada sambutan x klu aku bukak blog me'let go' barang..??
sbb barang2 kt umah ni, aku rasa 20% daripadanya samada x pakai, xpakai sangat, xpenah pakai langsung..
bg aku a.k.a s.a.m.p.a.h..

tu diaaa..cam orang mexico pun ada..kihkih..

Ni plak macam pekebun kecil dan sederhana..

Aikk..apa nih??kehkehkeh..ada nampak itu jambul tomei.. sekarang setiap masa harus wujudkan itu jambul a.k.a toncet a.k.a tocang.. sebabnye, rambut sgt panjang.cam rimas dan merimaskan pun ada jugak aku tgk..klu anak jantan, mmg aku kerat lama dah..tp anak dara daaa..

Aikk..tetonggeng2 imaan ngan topi ala2 wanita inggeris..

Haaaaaa..! korang jgn xpercaya..sama kan??klu ikut pandangan mata kasar aku, mmg sebijik..khakhakah..


Ini masa wiken lepaih..kami nak singgah kt Sungai Buloh y jejantas punya R&R takut terlambat sampai umah sebab tersepit jalan jem.. sbb masa tu dah kul 5..so, trus je balik umah.. siap2 trus g alamanda, bantai burger King..mengidam..

tgk itu King comot..makan kentang putaq n roti susu dengan baju tidonyaa..

1 comment:

whiteapple said...

wah imaann tomei dah muncul kini bersama ibu tomei gak...hehe..weh lea, jual je apa yg korasa nak jual...hehe