CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, June 3, 2010

pata timo..

aku ngantuk..ngantuk y amat..
letak kepala atas meja, telena 5minit..terjaga..
tp ngantuk gila lagi..
duk tfikir beshnyaa klu aku leh balik tdo..

Ini mesti penangan Nasik Dagang lauk ike aya sepinggan penuh y aku mkn bfast td..
Beli kt Restoran Belauk, Seksyen 7 BBBangi, kui3..
Sapa2 suka selera pata timo g beli ctu, mmg wallaaahh..

Untuk menghilangkan rs ngantuk aku g jalan2 kt kafe kejuruteraan..
dah g, xkan tgk je, mesti laa beli kan..
beli keropok lekor..
pata timo lagik Lea weii..

ni dah duduk mkn, dah abes, dah kenyaaang sgt pun..
tetiba aku tpikir, aku nih hilangkan ngantuk ka tambahkan ngantuk?
hehehe...tgu laa jap g, mesti rs nk pengsanggg!

3 comments:

whiteapple said...

ubat ngantok...--> TIDO
Heheheh

Imaan09 said...

hehe..tu laa pasal..

KasehKu said...

Yang ku heran cmner baju aku ko tak muat.
Aku berat lebey dr ku.
Ermm....