CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, May 27, 2014

Back pain..!

27 minggu.. Back pain luar biasa sakit
Faktor usia ka?

Mr Asben bertanya :
"Kenapa teruk sngt? Mengandung sebelum ni xde pun?"

Jawapannya :
Mengandung ruhil, suami saya uruskan saya
Mengandung Nouri, suami saya uruskan ruhil
Mengandung ketiga.. Saya kena uruskan Ruhil, Nouri, Suami dan diri sendiri

Ye.. Suami kesayangan saya luar biasa sibuk belakangan ini..
Saya menerimanya sebagai perkembangan kerjaya beliau y positif 
Think positif..
Setimpal dengan bayaran, sifat buat kerja sampai habis y dah jadi kebiasaan
Pendek kata, mudah2an bertukar kepada keberkatan rezeki dan gaji y diterima

Pasrah dan redha.. 
Back pain ni.. 3 bulan lagi hilang laa

1 comment:

Lynn Abd Latib said...

Bertabah dik!!
Tak lama dah tuh