CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, June 23, 2010

AlKisah Bola

Thanks Google

adakah apabila jadi pemain bola, otomatik jadi encem??
hehe, tapi mmg pemain bola suma hensem giloss kan..
xdapat di nafikan..
ke sbb derang banyak penaja??
atau cara media mempromosi mereka itu y mempangaruihi kita untuk berpandangan sedemikian..
tapi pemain2 seperti Ronaldo, Bekam, Owen.. mmg M.A.C.H.O A.B.E.S kanss..


Piala Dunia kali ni, men untuk negara, so, blur gak laa aku..
tp depa men utk kelab pun, aku bukan kenal sangat pun..
mujur laa Mr Asben aku x kemaruk sgt..bila ada tgk, bila ngantuk tdo, bila xde pun xpe..
Klu y sanggup bjaga, xnak mis lgsg tu, mesti isteri anak makan ati jugak laa di duakan dgn bola.


aku : WC dah nak dekat, jom kta pasang Astro..
Mr Asben : xyah laa..TV1, TV2 tunjuk ja..
aku : Oh, klu gtu xyah laaa..


Sekali..TV1 & TV2 mengelat lak, tunjuk sket2 ja..
banyak game y xtunjuk..ampehhhh..
Sian Mr Asben..sbb ada masa dia nk tgk laa jugak y pebret2 tu..

Td tgh mkn kt kefe, tgk kafe pasang bola (Astro)
mungkin ulangan..France kut, lawan RSA si tuan umah..
pastu RSA jaringkan gol..
Maka ditayangkanlah muka Pengurus (ke Jurulatih ek..) France..
cisssssss..masam gilaaaaaa..
hehehehe..

aku rs mana2 plawanan pun, muka Pengurus pasukan tu y paling mahalll
siap buat slow motion lg cemana dia wat aksi marah/bengang/xpuas ati/menyokong ka..
tp slow motion y muted..xde sora..
aku lebih gemar tgk y tu banding jaringan gol..
Wajah mahal sepanjang zaman laa nnt tu..

Btul kaa jersey Original y beratus2 hengget tu nnt akan jadi beribu2 hengget..?
sbb ramai org buat keleksi..
wahhhhh..ini namanya fanatik..
smpi duk berkira2 value jersey di masa akan datang..dasattt laa.

Walaupun ku xminat bola, tp apa pasukan y aku sokong WC kali ni ek..
Ntah..England kut..Tapi England aritu cam xmantopp laa derang men aku tgk..

Mmm, macam2..
nasib bek laa WC 4taun skali n hanya sebulan je bg satu2 musim..

1 comment:

bLinX said...

lea, aku termasuk dlm golongan yang anda sebutkan diatas..haha

tapi, dh selalu dipaksa tgk jadik minat jugak...