CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, June 16, 2010

kembali bersiaran

huhuhuuu..
rindunyaa kt korang semua..
mesti korang pun rindu kt aku kan..kahkahkah..

Tapi xleh nk 'layanzzz' sgt, sbb banyaak sgt kerja aku bertangguh..
arini g ofis cam biasa laa selepas lebih 10ari x g..
cuma masalah cam biasa la bila dh cuti panjang..
susu imaan antar sket je pg nih..
jap lg aku janji nk antar lg..
sume gara2 xdisiplin mengepam!!
duk kt kampung..jap2 bejalan..jap2 ada je aktiviti..mana nak disiplin
sudahnye xde bekalan arini..ada y pam pg2 buta td je

erm, update...
Imaan tomei dah merangkak!!dengan lajunyaa..
kini sedang berusaha berdiri..
klu ada menda tpt nk pegang, dia leh berdiri laa..
maka lagi teruk laa nk menjaga, xleh biar..
takut dia terlentang atas lantai simen..

aku plak..ada new discovery..
balik kampung baru2 nih ada banyaaaaaak kenduri kan..standard aa cuti skolah..
discovery aku--> aku leh makan banyak2 n banyak kali!!!
n aku sudah gomokssssss..
ouhhhhhh tidaaakk..selama ni aku di tipu..
oleh mesin penimbangku..
beza 3 kg tu..selama ari, aku duk perasan aku ringan 3 kg laaaaa..cheeeehh!

ok2 jom..buat keja..jap g kena pam susu lak..!
zasssss..

2 comments:

KasehKu said...

Haaa???
Haaa??
Welcome back..
Miss ur update loooo..

Imaan09 said...

ye..tq bebeh..tq jugak hapdet via sms ko sepanjang ketiadaan aku bersiaran..