CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, June 21, 2010

demam gigi kah?

Semalam imaan demam lagi..
geram aku cari termometer x jumpa..
hilang ke mana ntah..nk g beli baru, keta xdak..ouhhh!!!
tapi ikut rasa2 ngan tangan, xde laa panas sgt badan imaan..
aku teka2 dalam 37.5 C kut..
tgh nyusu, dia xpakai baju, aku lumur ngan air asam jawa pekat, bagi sejuk cepat badan dia..
pastu tdo mlm smlm buh Koolfever..
pagi td dah x panas..
Harap kebah terus n x on-off laa demam tu..
sebb apa laa pulak kali ni..
mungkin gigi nk tumbuh kut..
Aku n Mr Asben selalu gurau ngan Imaan..
dia gelak smpi nampak gusi cute xde gigi tu..
kami kata 'xyah tumbuh gigi pun xpe..kiut dah mcm tu..'
hehe..

Sian Ruhil Imaan aku..
harap dia x meragam kt taska arini..
i am thinking of you, dear..

2 comments:

Ibu Iman said...

ruhil imaan dh tumbuh gigi ke blom? iman madihah dh ada 2 dh.. tp kiut kn diorang gelak walupun nmpak gusi jer... nnt mst rindu tgk diorang gelak tanpa gigi bila gigi dh byk tumbuh

Imaan09 said...

blom.. mmg kiut gelak tunjuk gusi xde gigi.. nnt bila rindu, kena usaha utk adik dia la pulak..hehe