CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, March 19, 2012

tragedi..GONE!

mood hilang langsung..ke laut ke..or langit ke pun xtahuuu..
sedihhhhhhhh..sampai xboleh nak menangis..
gone..semuanya GONE!
sebelum sempat guna satu pun..

EBM ku mencair..
punca masih disiasat..

i am down..
down to earth!
rasa nak tanam kepala dalam tanah..
huuuwaaa...

sedih mengenang kepenatan mengepam..
blum kira y paksa mata mlm2 bgn mengepam..
y pam time dh clogged pon ada..
kaler..dari y kuning sisa2 kolumtrum..
sampi y transition kaler..
n sampai y putih seputih2nya..

beratnyaa dugaan perasaan..
menangis dalam hati..
itu namanya menangis xberlagu..
aahh..have to let them go..

sekian..nnt2 update lg klu ada mood..

ohoo..nk tahu berapa y GONE?
semua.. 500 oz!

mak aku tumpang sedih..malah aku tgk lebih sedih drpd aku!
dia tanya.."boleh lagi ke nak kumpul banyak tu semula?"
aku jawab "boleh"
jawapan 'boleh' y sangat perlahan sekali..
hingga aku rasa aku sorang je dengar jawapan tu..

13 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

Ya ALLAH...kesian nyer kamu...sobsob..tumpang sedih!!
tapi takpe kiter usaha lagi utk anak ye...jgn putus asa ye.. :)

Nad @ MamaZakwan said...

ya Allah za..!!
cemane bleh gitu?
masalah freezer tu ke?
byk tu za..
apa nak buat, tak bleh nak buat apa dah..
melainkan sabar.............

Travel&Food Lovers said...

lea,

semoga hg tabah kumpul susu balik...aku pun tumpang sedih dengar...

ch@ said...

OMG 500ozs? pengsan kejap. why lea why? tabah ye lea. cabaran menyusukan mmg byk. masih dlm pantang lagi kan? slow2 mulakan balik. awakkan selalu nasihatkan sy mcm tu. kuatkan hati ye. redhakan je. insyaALLAH masih ada rezeki utk nouri. tabah. sy mulakan semua bf journey slps adli 2 bulan, lewatkan???

EllyEllies said...

sabar lea..org pun kene gak dulu..ma elly x tutup rapat freezer..semua burn..frust menonggeng..tapi dok pegang ayat ni "maybe sebab ebm tu ade yg tercemar so dats y jd camtu..Allah buat yg terbaik untuk kita"..lega sket perasaan dok ulang ayat ni..huhu =)

aThidEaN said...

iAllah boleh!!!!
rezeki Allah bg lebih byk pasni..amin
my sis in law pon 40paket ebm cair.semua sebab maid tutup freezer xrapat

Ina Hashim said...

aduh...akak dapat bayangkan keperitan yg terpaksa ditanggung sbb penah laluinya...cuma tak sebanyak itu...takpelah...redha dan anggap itu bukan rezeki....doa bebanyak moga dilimpahkan rezeki melimpah ruah pasnih utk kumpul balik EBM buat baby...AMIN

Makbed said...

ada hikmah tu. positive kan diri ye. jangan lemah semangat, nanti susu kurang. yg lepas tu, biarkan lah.

nur said...

huwaa... akak pun nak tumpang nangis... mmg pengalaman yg paling pahit semasa menyusu bila ebm cair...

be strong dear, Insya Allah akak yakin lea dpt recover balik.... caiyok caiyok!

umialya said...

tabahkan hati ye lea.. xper.. masih awal lagi dan peluang nak kumpul sebanyak mungkin pasti tercapai..

xmo putus asa, dugaan kecil je tu

pizet said...

bertabahlah...nasib masih awal..kalau zaman merudum dan ebm tu mencair lagi la down kan...moga lebih kuat ya...

Fizah said...

allahuakbar! ketika inilah dear, kamu diuji untuk bersabar. mukmin itu unik kerana apapun yg berlaku kepadanya, yg baik dia syukuri, yg susah dia redha, kedua-duanya baik utk dia.

take ur time.. Allah will ease the way. we juz have to BELIEVE. i am here to always pray for u

sisanizu said...

Lea!! Oh no!!mencair semua ke..