CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, March 10, 2012

namun kuuu..TAK punya hati..

Happy WEEKEND kengkawan..

2-3 menjak ni, bukak belog kengkawan..
macam2 SALE ada kan..
sempena apa tu ek?? cuti sekolah ke..
antaranya ada kt belog ni
dan blog ni..
juga belog ini
baru2 ni plak ada MyDear Warehouse Sale kan..

wahhhhh..
namun kuu..TAK punya hati untuk bersopping!
sbb pantang kah?
50% ya!
sbb nk jimat duit kah?
another 25% ya!
lagi 25% sebab mmg xde keinginan nk menambah apa2 barang..

adik Nouri banyak pakai barang Kak Ruhil..
ibu ada beli sikit2 je ari tu..sikiiit sgt..
dan pemberian kawan2 sangat banyak..

ucapan Terima Kasih Adik Nouri untuk Abang Zakwan dan Kak Nayli jugak
Nad..pinjam hasil 'photoshoot free' jap ek.. hehe

atas segerombolan barang2 baby y dikirim utk adik Nouri..
xsempat amik gambar barang2 tersebut..
TQ sekali lagi..

berbalik kisah 'xpunya hati'
mujur jugak la kan..
klu 'ter'pergi..kadang amik jugak menda y xperlu pun..
x ke membazir tuh..
lagi pun rumah kecik ni mcm dah xde tempat nk simpan barang2 y banyak!

cuma saya rindu nk bawak Kakak Ruhil jenjalan..
tgk wayang cerita ni..
googled!

dan g swimming kt pool mana2..

kesian dia, berpantang sama ibU!

5 comments:

umialya said...

akak gak blum smpat nak beli adiah ntuk adik nouri, nnt le bila punyai masa nnt, bleh shopping2.

Fitri Senin said...

Lea pantang kt mn..???
BTW tahniah!!!!

Nad @ MamaZakwan said...

alahai...
sama2 adik nouri..
ciknad lupa la nak kasik adiah kt akak ruhil
sori ek
takpe, abes pantang nnt ajak bapak zarif pi cuti2 mesia ke gold coast morib ek
dpt tido smlm pun jadik la..hehe

mama rifQy said...

alahaii kesian kat kakak ruhil!! teman ibu ye!!

ch@ said...

sejak ada adli, shopping online adalah selalu sekali. dlm pantang tak sabar-sabar nak pergi kedai baju baby. muahahaaa.