CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, March 21, 2012

Baju jadi ukuran??

dah nasib anak kedua..
semua harta kakak diturun temurunkan..
eh..ok apa!

tapi..banyak baju kakak Ruhil y pakai masa Ruhil 3-4 bulan..
adik Nouri dah boleh pakai pada usia BELUM sebulan pun..

maknanya apa tuh??
adik Nouri tem-bump?!
adik membesar lebih cepat dari tumbesaran kakak??
soalnya bolehkah baju jd ukuran??
ada kemungkinan x baju y pakai banyak kali n basuh banyak kali jadi mengecik??
hehehe..

dah tu..aku ni plak..dah boleh sarung test ka baju2 lelama..
tak beranii..!kihkih..

ouh..semalam, kul8mlm gtu..saya (kami - sebab 3 org y gedik2 nk beli) puchased ini

klik gambo klu nk tgk details..
pagi2 buta dah dapat call dr courier service..
gila laju dihantar!!
beli jangan x beli weiyyhh.!
gila murah..
dan kebetulan..kami dah laaaama cari penimbang mcm ni..
mcm mengantuk di sorong bantal laa jawabnya..

aku dah naik ke penimbang ni??
dahh..keputusannya..ok laa..
tp xberapa boleh nak sarung baju lelama lagi..
xpe, ada 2minggu lagi!
work it out Lea..!

5 comments:

Nad @ MamaZakwan said...

cambest jek!
kite pun dh lama tak menimbang hhuhu!
sapa lagi 2 org yg bertiga tu? :)

nur easy said...

tinggal tunggu mak budak boleh pakai baju2 lama lak.. hehe go go go

Yaati Nor said...

hahaha..klu saya tak mengharap boleh pakai baju lama2..klu back to normal tu kira bersyukur rahmat dah tu...hihihi selamat pakai baju lama2..

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

btol la tu adik Nouri bambam la..

menariknye penimbang tu ..
insyaallah msti boleh nye la pakai baju lama,

Alhamdullillah eija lepas bersalin yg kedua baru dpt kurangkan berat badan & pakai baju lama, masa lepas bersalin yg pertama hari tu x boleh pakai bj lama..

LiErOSe~QiEmi said...

saya guna penimbang RM20 je hihihihih tu pun seram sejuk bila tengok angka dia menaik ;)