CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, March 28, 2012

aku terjebak??

kul 3 pagi..
bangun mengepam...ambik pam dan ambik laptop skali..
motif??
tolooongg..terjebak jugak!?
gara2 ini..

yaa...! terpengaruh aku rupanya..
almaklum..ibu berpantang kemaruk shopping tp xleh g mana..
online pon jadik!
dan jangan jeles..line sangat clear..internet laju..xmasuk senarai menunggu pun!

maka..mengadap 3 benda sama jugak laa..
1. kalender cuti sekolah semalaysia...
2. ID card sony Mr Asben.. sbb ada kalender kecik y maha penting!
3. hampir ku lupa yang ni..kalender UKM..aku nk kena mengajar dah time tu dowwhh..gila apa g cuti2 malaysia klu student duk nganga tgu aku xmasuk2..

Tetapi.. 
1. Tahun ini nyer cuti2 malaysia, semurah mana pun..INFANT tetap kena charge RM50 sehala..
dan tahun ini aku ada itu INFANT tomei.. last2..total jadi mahal.. 
macam tu laa, ahli makin lama makin ramai kan..
selain kos.. perlu jugak consider destinasi.. 
xbleh laa y susah dan mencabar kerana kena heret itu budak kecik..

2. Boleh plak ek aku xde destinasi impian!
penat jugak aku tercari2 mana laa nk g ni..
sampai ada niat nk ke kota bharu..(ada ka org g ctu klu bukan balik kampung..!)
dulu aku penah g KB..and aku suka..and aku rasa nk g lagi..
tapi cuti sekolah..jgn laa pegi..n memang mahal pun..
Tak Jadi..
Tgk2 Penang.. pikir2 balik, anytime je penang kan..aku siap ada tourist guide free kt situ
Langkawi.. mm, aku bukan nk shopping apa sangat..
aku lebih suka jenjalan..
lg pun teringat aritu beli tix to langkawi, las2 x terpakai..
\
3. Luar negara..??
belum lagi stakat ni..tgk y dlm  mesia dulu..huhuuu..
budget tarakkk..

pendek kata.. 
dua menda y aku pikir..n jadi penghalang besar..
1) kalender sony y sgt susahhh nk jumpa coti..even weekend
2) anak2 aku..y masih cenonet.. sedap aku tekan button beli.. tp pikir nk mengheret sana sini..
adoikkhh..

sudahnya..yang terbeli..
Tiket pergi balik mak aku mai KL..again..!haha
RM150 return..tawau-KL..
ok le tu kan!

ini namanya online window shopping..
selamaaatt duit! (mode : kedekut)

6 comments:

Izwa Kamaruddin said...

yeaaa..mak yang dpt!!

Unknown said...

keputusan yg tepat!hehe..

CHeeSYaNa said...

huhuuh.. sedar2 duit dalam account berkurang jerk :D

ayukhairy said...

Berbaloi

amiey lee said...

hee berbaloii..ok apa..murah dah tu.. kita pun tk leh budget period dia dekat dgt yang kita dh terbeli tiket ke jakarta bulan 1..so takde harapan la nak beli heee

nad said...

berjaga jugak malam td
SIL mintk tolong belikan tiket pi langkawi
utk 7 orang = RM490
ok la tu kot...