CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, December 13, 2011

Jadual TRANSIT!

Berkira2 lagi..

aku asal dari Sabah..
suami pulak asal dr utara tanah air..
kami duk kt Kajang ni, maka xheran..
umah kami mmg selalu jd Pusat Transit..

tambah time coti2 Sekolah ni...
tuan umah sangat bz bekerja..
namun, tetamu tetap dialu2kan..
dan kami cuba buat y terbaik..
meh la.. aku senaraikan jadual Transit bulan ni ek..

02.12 - Makcik aku dtg sefamily..duk 2mgu, 7org semuanya..
bila adik aku dr penang tu xde urusan penting, dia y bawak jalan2..
11.12 - adik2 Mr Asben lak dtg transit, nk g Aussie, konvo
12.12 - antar adik2 Mr Asben utk bertolak ke Aussie.
14.12 - Adik aku balik Tawau..nk kna antar gak tu..
16.12 - makcik aku sefamily lak balik Sabah..pun nak kna antar tu
19.12 - Adik2 Mr Asben balik dr Aussie..nk kna jemput..
22.12 - Family Mr Asben transit d umah.. sblm ke Singapura
23.12 - Mak aku datang!YAY..~
29.12 - Family Mr Asben balik dr Singapura..maybe tumpang umah jap sblm btolak balik ke kedah!

okeh..sekian Jadual 2011..
Kami y bz.. tgk saja laa org g sana sini..
hehe.. sbb cuti sekolah tu xde kaitan sgt dgn kami y anak xsekolah ni..
semoga segala fasiliti y disediakan di rumah kecik kami memuaskan ati smua org..
serius, bunyinya macam serabut..
tp meriah!!!
y paling happy Ruhil Imaan..
xpenah sunyi dia..
biarpun penat..usir jauh2 rasa berat..
mudah2an Tuhan permudahkan semua..
Benar sesungguhnya..
“Wahai manusia,janganlah kamu membenci kehadiran tetamu.Sesungguhnya mereka datang membawa rezeki dan apabila keluar (pulang),membawa dosa ahli rumah tersebut keluar”
mudah2an..amiiiiiiiin!

4 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

ape pun jaga diri n baby bebaik..jgn peant2 sgt okey..

umialya said...

wowwwww padat!!!!!!!

ayu said...

fuh..penuh jadual lea...tapi, mesti meriah kan..ayu pun suka kalau sedara mara datang ...cuma rumah kitaorg ni kecik je la..hehe

suhaina laui. said...

seronok kan walo penat! yg best bila dapat jumpa famili ;)