CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, December 27, 2011

Berita Ringkas..

1) Aku bersiaran pertama kalinya selepas mndaftar lapor diri masuk kerja pagi tadi..

2) Umah aku dah tukar dr broadband Meksis (adik aku sponsor) ngan broadband DG y aku nye kepada P1 W1 max yang gila laju.. bayaran kini hasil kongsi bersama..

3) aku kena tercongok kt opis arini.. sbb dah masuk kerja..esuk coti2 mesia 3 ari.. sebab nk abeskan baki cuti y ku bawak dr 2009..so..y betul2 masuk kerja ialah 3 January 2012..!

4) Mood menyambut baby baru suda mariii.. dah mula beli mcm2.. tp list xpanjang pun..

5) mak aku ada kt umah..besnyaaa..hehe..!

okeh..sekian dari makcik ya..

1 comment:

mama dee said...

selamat kembali bekerja..:).. mmng penat kalau cuti belajar dah habis tp still study x setel lagi..huhu. saya dulu elok lepas hbs cuti belajar, masuk keja jap then cuti bersalin plak..haha..