CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, January 30, 2012

apa laa nasib ku..

kul 6 petang ni mak aku berangkat balik ke Tawau..
tiket utk dtg semula ke KL belum beli lagik..
mak aku kata beli laa seminggu sebelum due aku bersalin..
aku x beli jugak lagikk.. 
sbb mcm lamaaa sangat..hahaha
kenyataannya aku risau bersalin awal..
dan mak aku tetap kna datang KL dgn tiket dah beli tu

so, dateline utk decide dlm 15-17 febuari..
pastu, klu bersalin awal drpd tu..
aku akan belikan tiket 'on the dot'

huhu..risikonya mahalll laa..xpe laa..

y merunsingkan lagi..
cmana laa idup aku 1-2mgu y mak aku xde ni..
aku boleh survive lagi..
tp umah akan tunggang langgang..
dapur xberasap kut..
sbb kerja aku banyak n mlm2 pun stay up lg siapkan..
so, waktu utk 'rumah' agak terabai..
sbb aku penat dan penat..

Mr Asben kata "biar je.." "beli je lauk.."
secara amalannya, xpnah lg dalam sejarah..
kami continously makan kt luar atau asek beli lauk then masak nasik je..
adakah sejarah baru akan tercipta..??

seriously.. dah sebulan aku x fully memasak..
masuk dapur jarang2, tu pun tolong2 basuh pinggan n potong2 sayur je..
sbb mak aku akan buat SEMUA..
huuuuuu..y bes, siap bleh request nk mkn apa..

pasni, cek su..TOLONGGGGGGG..!

6 comments:

Ina Hashim said...

sabor2......buat satu2 pelan2...dahla dah sarat

bestnya bila mak ada kt umah......

Anna Da Lady said...

alangkah indah bila ada 'mak' di sisi kita sokmo...:) jelesnya... alah, cik su Ims boleh tolong nya

cek su said...

hahaha...
sy pun sama mcm ko laaa...
sy ada kontrak masakkan dan bagi makan tecit untuk malam dan cuti..
untuk perut2 orang besar,ko laa masak..
haahaha...

Haris Zuhaina said...

As Salam. Dear, jgn dok pikiaq ssgt. Bkn apa, nnt jd habit n baby akan terikut2.. dah tuh tkt nnt masa dok dalam pantang, baby susahtidaq cam mama dia plk.. lagi masalah. so, take it easy. bykkan masa utk berehat dan bertenang...

Lynn Abd Latib said...

Lea

nak tak nak kena survive jugak..dont worry ...supermak kan ada ...hehehehe

kak lin hanya berpantang 3 hari pertama di rumah mak..selebihnya 41 hari berpantang smbl bulan posa di rumah sendiri

mana larat buat sndr..mana x larat tgglkan aje..

suhaina laui. said...

sy pon dh lame xmasak ;)....sejak2 mak dh sehat ni mak ajer yg masak bertambah2 la selera sy ;)