CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, January 27, 2012

SATU lagi dah dapat

cuti CNY lepas kami x balik kampung..
indah jugak berada di rumah..
golek2 ikut suka ati..
tdo2 bila rasa nk tdo..
kuar sekitar KL pun jalan mcm aku y punyaaa!
pastu hanya senyum2 dgr org jem sana sini di highway..
jarang sekali kami x melibatkan diri dlm jem highway
terutama bila cuti panjang..
kesian jugak pada mereka y di kampung nun
tp aku dh xleh jln jauh 6-7 jam nek keta dah..

so, kami hanya mhadiri majlis2 kawen sekitar KL je laa..
ada 1 hari nan indah tu..
g majlis kawen di ampang nun..
pastu terpikir2 mana mau lepak pastu..
yess..KLCC..
matlamat utama..nk dapatkan ini..

*



*



*



*



*

yaaa..sudah dapat merasa..
asal usul nya, xde laa ngidam pun..
dah alang2 ke KLCC tanpa tujuan y nyata..
maka, Mr Asben volunteer beratur utk dapatkan 1..
di belasahnya beli y RM26..
itu makan smpi kenyang, bukan 'merasa'
mkn sepanjang perjalanan ke rumah..
pastu sambung mkn ngan famili aku..
pastu sambung makan ms tgk TV malam2..
gila susah nk abes

tp memang sedap laaaa..
amik perasa cheese + caramel!
ruhil makan xingat dunia!
smpi kuning (cheese) tangan n mulut..

reviewnya sama..
  • bolllaaaaat!
  • karamel nye tebal dan sekata
  • manis + masinnya well-balanced..
  • besar! diameter 2cm kut..klu jumpa y bgabung2 tu, besar ibu jari kaki!

hehe..review..dasaaattt!

erm..Red Wok..bukak laa cepat..
nk Butter Prawn


Mr Asben..jika anda membaca ini..
TERIMA KASIH sebab asek layan aje selera isteri terchenta ni..
walaupun kdg2 xkritikal dan sound mengada2..hehe..

5 comments:

Salina@IbuAqil said...

Terliur nengoknya.. ;)
Happy weekend dear & TC!! ;)

:: Mrs.Eady :: said...

serius mmg sedap giler!!

Travel&Food Lovers said...

Lea,

bile baca blog, terus teringat tuan blog...hehe...

aku pun macam teringinlah nk try popcorn ni..mcm best giler je dengar...lea, kat klcc tu ade satu kiosk kt foodcourt nama pizza mirano/milano...mknan kt situ sgt reasonable price...aku nk try setelah direkomen oleh kwn2 opis utk try pasta kt sini...aku suka meatball spagetti n lasagne...plg best sbb limpahan white sauce die sgt besh...2 org makan baru 15.00++..consider murah klu pg klcc..sbb yg len2 semua mahal2 belaka...

ka . ka . mim said...

popcorn rupanya... hehehe.. mkn puas2 ye b4 berpantang

littlehumblelynn said...

Yg x mgdg mcm kt pun mengidam,mmg x dpt nk ditolong.huhuhu