CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, January 26, 2012

Pencapaian baru..

"layankan aje..
orang tgh syioookk dan berkobar2..
insyaALLAH ok..."

bunyik pasrah dan redha ke tu..?
kihkih..
semalam.. 25.1.2012..
25.2 anak aku bakal lahir.. 25.3 lak tarikh lahir aku!
hari indah buat Mr asben ku..
aku? ntah..kerja y memeningkan kepala banyaaaak sgt..
maka hanya tumpang gembira tgk dia gembira..

pencapaian dlm kehidupan beliau (aku xtemasuk ke..??)
1) ada kad kredit sendiri..ahaha..
suka betul dia.. dpt kt Maybank 2 card (AMEX + Mastercard)
sblm2 ni hanya jd supplimentary aku..
sbb xberapa nk ada hati pegang itu 'bank berjalan'
meskipun ia hanya kad plastik utk hutang..
tp bila 'bergelumang' dgn dunia kad kredit ni..
maka mmg rasa keperluan utk go for the bestt!
biarpun menda free..kihkih

2) Mr Asben telah MENANDATANGANI utk membeli umah!
huhuu..aku?
masih merasakan umah itu 'rumah kedua'
dan akan pulun utk dptkan umah pertama dan utama bila dh mampu nanti
namun, buat masa ni tetap bergembira dgn harta dunia itu..

oh ya.. nak share kt korang..blog febret aku..
bab kewangan (card credit) laa..
memang informatif laa bro y tulis ni..
walaupun xku kenal siapa penulisnya..
tp apa y ada di blognya juga boleh di kategori sebagai "ilmu"
n aku rasa dia 'chinese'
so, bab ekonomi mmg kena berguru dgn y betul..
betul kan??

3 comments:

littlehumblelynn said...

Lea

wah ..bila nak move in rumah baru..best kan ..

apapun rezeki baby baru ler kan..
butter prawn dah dpt ?

hehehe

Kasehku said...

Huuu.. kad kredit adalah benda berantu. Aku dalam proses melupuskan kad kredit kami. Target tahun ni say no HUTANG..!!

suhaina laui. said...

bestnyer dpt rumah sendiri ;)