CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, January 5, 2012

Jantina..

semalam aku g check up..
penuh debaran..sbb dah 31w aritu baby masih songsang..
skang dah 34w..due 25 Febuari 2012
alhamdulillah..baby dah pusing..
kepala dah kt bawah..
ala2 nk engage..

doc tu tanya.."aritu dah tau jantina kan..?"
ok fine.. doc ni ada byk pesakit, mgkin dia lupa pmintaan aku dulu..
cepat2 je aku pintas..
"xpe..saya sengaja xnak tau jantina.."

ada beberapa kali check up lg sblm bersalin..
maklum saja, dkat2 nk bersalin,lg kerap kita g check up kan..
n maybe pasni nk g gynea lain lak..
Dr Khamsiah again maybe??

cukup tabah kaa aku nk tahan diri dari tau jantina??
n bagoss ka utk tidak tau jantina baby dlm perut ni??


p/s - mood merudum.. ruhil imaan ditinggalkan d rumah..demam..!
sbb nk ejas ngan environment taska baru ke..xpun rindu taska lama dia..

6 comments:

nur easy said...

seronok jg tunggu surprise jantina ni kan..;)

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

kalau kita nak tahu ...je...
tapi surprise ..best jugak

Nad @ MamaZakwan said...

sgt tahan ek zaa, hehe..
kite tak tahan..
nak gak tau jantina
baru bleh sedia fizikal dan mental, haha! ;P

suri solehah said...

kalau akak jenis tak tahan...teringin nak tahu

ayu said...

wahhhhhhhh...surprise gitu ye..hehe

Kakzakie said...

Tahan juga ye... kakak dulu 4 bulan je dah tahu. Sebab tak sabarlah tu...

bagus juga surprise!!