CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, January 19, 2012

Bersedia!!

melawat blog sendiri..
untuk menjeling Lilypie ticker kt tepi kiri blog tu..
sbb x ingat n nk tau dah berapa minggu kandungan aku..
aci x..???adoiii laa Lea..

as u can see.. esok lusa masuk 35 minggu..

berita x baik..
my mom nk balik kampung jap..
ada urusan penting y kena selesaikan..
n akan balik dekat2 aku due..(minggu 40)
klu aku bersalin minggu 37???
jawapannya BERSEDIA!

ready kaa aku nk lalui seminggu pertama bersalin tu tanpa sesiapa jaga aku..?
ini in case klu jadi laa..
nk tahan2 mak aku pun kesian jugak..
sbb Ruhil Imaan dulu mak aku tgu sebulan awal!
sekali siap over due lagi..
kesian mak aku..hehe

ermm.. apa nk buat ni..?
sejujurnya, klu mak aku xbleh jaga aku,
aku rela jaga diri sdiri.. 
daripada org len jaga aku..
huuhuuu..

1 comment:

nad said...

insya Allah zaa bleh punye
kdg2 cam ksian jugak kat mak kita ni
ye la, dia ada hal takkan kita nak tahan2 plak ye dak?
mcm mak n mak mertua kite
mula2 igt diorg nak jaga
tapi kenduri kawen adek nak dekat dah..for sure mak bz nak siap2kan sume2 sblm kenduri
pastu mak mertua plak bz bisnes jual kuih..cam ksian plak nak kaco diorg
last2, berpantang sendrik je la..

adik zaa dok ngan zaa kan?
hope dia bleh tolong la kot sket2..
hehe