CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, January 10, 2012

MasyaALLAH..ada 10!

Entry specially dedicated sis Nur..
kisahnya aku bukak2 blog..tgk ada update d blog beliau

lalu aku cuba nasib,emel beliau..
Alhamdulillah..rezeki aku..
aku y pertama..

dijanjikan 4 set CD..rasanya nilai nya >RM100 utk 4set ini..
lalu aku transfer kos penghantaran seperti dijanjikan..

ari ahad di poslaju..(terengganu kan ahad hari bekerja)
ari isnin dah sampai umah..
besarnya kotak..
MasyaALLAH!ada 10 set!!

aku xpandai jaga CD..
klu 1-2x pakai boleh sgt aku nk consider CD aku 'terpakai'
tp yang sis ni bg, katanya xsemua baru..
tp serius, y betul2 nmpk used 1-2 je..
y lain, condition adlh new atau 9.5/10..
n insert masih fresh fron the oven..
gebuuuu n melepak!

TERIMA KASIH banyak2 sis Nur Baini..
semoga sukses hendaknya dgn kehidupan baru di UK..
dan y lebih penting berjaya bawak balik PhD!!
saya doakan semua dipermudahkan..
amiiinnnnnnnn..!

2 comments:

Sabihah said...

Wahh..bestnye...

nurbijen said...

Tq sudi doakan akak :)
debaran semakin kuat bila dah nak dekat berangkat ni... huhuhu