CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, January 22, 2012

set bersalin untuk disyukuri..

ya..alhamdulillah..aku dah jumpa set bersalin..
untuk aku gunakan lepas bersalin nanti..
memang dlm kepala nak antara 2 je..
Nona Roguy (NR) atau Amway..

search punya search..dapat!
set bersalin AMway yang separa dah guna..
xpa..mmg itu y aku cari..
nk beli 1 set baru, mahal..RM290..
dan byk menda nnt aku xpakai..

kakak ni nk tolak barang berikut..
RM90 je..
ditambahnya lagi minyak baby..
ngan satu set pilis y dia mmg xnak pakai
pilis2 ni memang aku suka pakai!!

Alhamdulillah, aku berpeluang g amik sdiri set ni..
sbb umahnya dekat aje dr umah aku..
dia tgh pantang.. aku dah semangat nk tgk baby dia..

smpi2 xde pun bunyi baby..
dia kata "anak saya meninggal.."
gugur.. ni anak kedua,
5bulan dlm kandungan, gugur.. xsmpi sebulan lepas..
MasyaALLAH sedih aku!

anak pertama.. berjaya lahir..
survive 9 ari, then meninggal..
dah xsampai ati nk bertanya lanjut..
jauh di sudut hati.. 
"cukuplaa aku tumpang sedih..YA ALLAH
Jangan laa KAU uji aku sebagaimana KAU mengujinya"

Syukur 1000x syukur..
aku masih ada Ruhil Imaan hingga ke saat ini..
dan kandungan y ada ni masih survive hingga ke saat ini jugak..
Set ni xde minyak urut..
ya..aku nk tambah minyak Herbanika NR..
maka lengkap sudaa bab set bersalin!

2 comments:

Unknown said...

hOOOOO.. Nak jugakk!!!!..

ayukhairy said...

masa hariz dulu ayu pakai yang ni la..hehe..pakai tak sampai sebulan je pun..yg pil2 tu tak makan ..mcm rugi pun ada..