CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, January 23, 2012

hidupku memang MUDAH

www.mudah.my..
sapa je xpakai platform pengiklanan ni kan..
semua orang tahu..
aku cukup sukaaa shopping kt cni..
nk let go barang pun aku guna perkhidmatan mudah.my ni

persediaan anak second ni agak 'lengkap'
berbanding si kak long laa..
segalanya aku sediakan..
alhamdulillah, ada rezeki untuk itu..
walaupun xmewah..

banyak menda/barang persediaan baby ni aku jumpa kt mudah.my
yang terpakai, y pre-loved, y baru, y dah separuh
sungguh aku xkesah..mmg belasah je!
dan laagi murah laa kan..

  • freezer - NP RM899, aku dpt harga RM450
  • botol susu, ada kakak tu tolak sbb xguna, dia beli set of 3, guna 1, tolak baki 2 kt aku.. RM35 including postage!..klu x, NP RM45+6 for 2pcs
  • storage bottle pun aku cari di mudah.my..mmg lg murah.. 
  • set bersalin, dpt y dah kira baki..tp xpa, aku mmg nk guna y baki tu
  • minyak herbanika..kakak ni guna 1/2 botol (botol besar), dia nk tolak baki lg 1/2 botol..xkesah jugak, sbb dia kawan aku..hehe
  • breastpump..online store y aku dpt dari mudah.my, New set, tp murah sbb tgh promo
  • almari ruhil..NP RM150..dulu ada y nk tolak RM65..COD kt Bandar Baru Bangi..hahaa..dekat aje..
  • almari adik, besar lg dr almari kakak.. NP kt kedai RM199.. ada kakak tu tolak kt mudah RM90.. COD nye kt apartment sebelah apartment aku.. dekat sgt2 lerr..
  • set tilam adik, NP kt My Dear RM100.. pensyarah Uniten (dekat je ngan UKM) tu tolak RM40 kt aku, siap bg bolster extra as a gift..
ohooo..makasih mudah.my!

makasih jugak untuk Kak Liza..
banyak barang breastfeeding dia 'sedekah' kt aku..
storage liners, breastpad..
nanti ingat nk beli Medela milk collection shell dari dia..
tp kna tgk laa dulu, susu aku meriah ke x..

~kemas2 baju ruhil..rasa nk bukak kedai online preloved item laa~



3 comments:

Umialya said...

senangnya ngan lea, mudah, mudah n mudah sgt2

Unknown said...

Jeles giler beb. byak barang y aku nak ko da dpt dgn MUDAHnya..

Kakmim said...

wahh... kt sana senang la beli di mudah... kalo kt sini nk pos lagi...