CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, February 14, 2012

wajah kesayangan hamba

dia belasah spek mata nenek dia..
my mom will be around again..16/2 ni..
harap sempat laaaa dia ada sblm aku bersalin..

alkesah wajah comel di atas..
skang dia panggil diri dia 'anak manja'
haha..nk tergelak aku dgr..

bmula kt kereta..
dia nk minum susu..dia gtau aku
"ibu..nk baring cni"
smbil tunjuk peha aku..

aku bulatkan mata terkejut..!
dia gtau "uwil anak manja ke..?"
(read : ruhil kan anak manja)
ayat dia memang smua ada 'ke?' kt blakang..

"siapa anak manja??"
"ruwwi laaaa.."
..sambil melangkah nk duk atas riba aku..
alahaiiiiii..ngan perut ibu dah sgt ke depan..
kaki dia lak panjangnyaaa y amat..
memang klu baring riba aku kt co-pilot seat tu..
kaki dia bleh merentasi gear n sampai kt driver..
haha..
anak aku dah besar panjang..!
sikit lg jadi kakak..!

kt umah..
"ibu..nk mandiii"
"ruhil nk mandi air panas?"
"nk mandi air panas..anak manja tokle sejuk"
rasa nk guling2 gelak!

7 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

pandai nyer ckp!heehehe..

littlehumblelynn said...

lea

bagi can manja2 sblm adik kuar..hehehe

diarinadiaa said...

alolo!!comeyy la ruhil

nur said...

hahaha, cute la anak manja ibu ni.... petah bercakap pulak tu

Nad @ MamaZakwan said...

comey dan bijak :)

Yaati Nor said...

klu saya nie zahra ckp mcm tu saya dengan my asben gelak guling2 dah..happy budak baru nak bercakap..abis semua dia fotostat..

mama rifQy said...

hambooiiiiiiiiiiiiii !! ayat Tokle tak tahan tuhhhh.....kelantanese ke??