CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, February 3, 2012

adik beradik baru..

lumrah manusia kan.. 
sentiasa nak y baru2..yang cantik2..

dlm sebulan lepas dah launched NEW AVANZA..
cantiknyaa la hai..
tp xkan nk jual y xberapa baru tu, pastu amik y baru ni lak kan..hehe

2-3 ari ni asek terserempak new model ni kt simpang nk masuk umah aku..
juling bijik mata tgk..
suatu masa dulu, avanza ni buruk..
pastu new avanza kuar zaman aku beli laa..
cantik sket laa, depan dia mcm vios...
skang y 2012, depannya mcm altis+wish pon ada..
n belakang mcm harrier..
ni gambar2 y credit to paultan..


sekadar verangan di pagi jumaat..
dah..xleh puji lebih2..nnt avanza xberapa baru aku tu merajuk..

4 comments:

nur easy said...

mmg nampak cantik versi baru ni.. tp mungkin y 2015 pun lbh cantik lg.. hehe

ayu said...

Cantik gak kan..

~Siti Hajar~ said...

Salam...

Cantik kan Avanza br tu, tergoda jgk tp ALZA br pun kuar jgk...confius jap...hehe

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ said...

ape laie kasi sambar la satu