CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, February 7, 2012

macam-macam rasa..

xsabar ada..
biar laaa lambat2 sket pun ada..
overdue jugak ke kali ni??
ke kali ni jenis tercepat sket plak?

haiiiihhh laa..
macam xpenah beranak lak kan..
cuma harapan setinggi gunung..
semoga x sesusah dan x selama sakit menanti Ruhil keluar dulu..
semoga kali ni lebih neutral..
xde induce2..
bila induce, xneutral laa maknanya,
bila xneutral, mula laa lambat bukak laa..
dah bukak penuh pun, baby masih tinggi laa..
macam2..

minggu2 terakhir ni, segala rasa akan buat suspen..
kadang nk ter'berry' pun boleh terpikir..
"betul ke nk berak ni ek..??"
hahhaa..

semenjak 2 menjak ni, lagi laa..
kenduri kawen sana sini..
mula aa perut memulas2 kadang2..
sbb byk sgt disumbat, marah laa perut kut..
tp senak2 ringan tu, buat aku GILA SUSPEN..
"betul ke senak ni..??ntah2..??"
hehe..

kejap2 cek brapa aribulan arini..
mana tau arini laa arinya..
kihkihh..

suka sgt memeningkan diri sdiri kan aku ni..
mlm2 rasa mcm asek termimpi dah bersalin..
Ya ALLAH.. tu y insomnia tu..

cuma y kali ni, aku xmudah rasa nak terkencing kerap2..
maybe kedudukannya xkacau punci kencing..

alahaiiii adiikkK!!

3 comments:

Mama Lynd said...

Huuu.. Aku pun suspen yang sama..

nur easy said...

semoga dipermudah urusan..;)

ayu said...

moga dipermudahkan ye..teringat masa nak bersalin danial dulu..mcm ni gak la perasaannya