CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, February 17, 2012

mendebarkan!

alhamdulillah..minggu ini masih sempurna dan seperti dirancang..
soal kerja..aku ada training 3 ari..
isnin, selasa, dan jumaat..
sgt2 berharap dapat complete training ni..
n today is the last day..aku masih di sini!! yay~

soal mengandung..
mgu lepas masa check up..
Doc Khamsiah jangka aku akan jumpa lagi dia minggu ni..
n yesss..semalam aku jumpa dia lagi!

tapiiiiiiiiii..
scan baby..estimated weight nye 3.6kg!
doc kata " jap saya scan lg..senget sket tadi.."
ok..3.5kg! at 38w lebih..
cuak aku wiehh..
Ruhil dulu keluar 3.15kg je..

pesan doc..
"mgu depan KALAU SEMPAT jumpa saya lagi..
saya terpaksa buat pemeriksaan bukaan ***** laa ye..
n then stimulate sikit.."
sbb klu tgu lagi baby akan terus membesar!
xkan nk tgu jadi 4kg kan..
rabak mak!

Ruhil dulu, di stimulate jugak after overdue..
arini stimulate.. esoknya aku bersalin!

y kali ni..????
ntah..aku xtau nk doa apa..
nk cepat ke lambat..
huwaaaaaaa..cuaakk!

4 comments:

Fatima Saiful said...

moga semuanye selamat and dipermudahkanyer!!amin~

p/s: jgn tengah training tetibe pecah ketuban..aa sudah~:P

Haris Zuhaina said...

As Salam. Stimulate tuh cam na doc buat?

nad said...

sabar, sabar....
tenang2 aje...
jangan cuak mempengaruhi minda anda, hikhik... =)
moga selamat sumenya!

suhaina laui. said...

alahai akak wei en3 ni mendebar2kan sy....arini pon sy xrase ape2lagi...mau nangis rasenye.....doakan sy jugak ;)