CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, June 19, 2012

sombong..??

ini budak syombong..

buat kerja mudah ibu jadi susah..
menda boleh buat sekali, kena buat 2-3 kali..


bila hujung minggu je, dia rindu kt botol susu yang biasa digunakan di taska..
jawabnya menangis nak susu, tapi xnak nenen ibu..

sudahnya..tgu laa kejap..
ibu nak perah ke botol dulu..
pastu baru boleh bagi adik minum ye sayang..

sementara tunggu ibu perah tu, layan laa adik sabar tu melalak..

nak kata nipple confuse pun x jugak kut..
sbb lepas dapat 1-2 x ok plak balik..
 
adoi..cemacam la kamu adik..

tapi tetap sayaaaang sangat2..
 layankan aje laa budak tu..

Breastfeeding -> semuanya tentang cabaran..!

7 comments:

Fitri Senin said...

chaiyok!!

ka . ka . mim said...

irfan pun mcm tu jugak... kalo balik kerja ptg isnin trus nangis kalo df... carik botol... pstu pg isnin meragam gak sbb 2 hari df ujg minggu... hehehe

pizet said...

akai jenuh gak ni...nasib comel

nur said...

aik, boleh pulak mcm tu... rindu kat botol susu aje kot, nasib baik ok bila dah lepas gian kat botol :)

littlehumblelynn said...

Selalunya bby rindu nenen ibu,sdh terbalik.apapon still tomei dua beradik tuh

Myra Jay said...

Cabaran tu lah 1 pengalaman indah kan :)

suhaina laui. said...

like!...kain lampin ats bahu mcm trademark ade ank kecik kan huhuhu sue pon slalu gaksangkut bahu ;)