CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, June 13, 2012

expectation

rentetan entry SEMALAM..
aku tertarik dgn nasihat surirumah-bisnes woman ini..

betul..memang klu kita expect tinggi, xdapat buat kita yang tension..
lg pun klu susun perancangan nak setel hal umah banyak sgt, tang nak pikir tu pun dah penat.
belum membuatnya lagi..

semalam kebetulan baca jugak entry penat-seorang-ibu-bekerjaya di blog Mrs Simplicity 
memang kita semua macam tu la kan..
ingatkan aku sorang je..

anyway..TQ NAD!

1 comment:

nad said...

ala lea ni..
segannye!!

saya komen pun sbb kan pengalaman sendrik jugak =p
tak tahan asek stress jek sbb letak expectation tggi sangat la..last2 buat jek ala kadar, janji sejuk jugak mata memandang

tu saya yg dok umah je ni..
apa lagi la org yg bekerja tu..

dah la stress dgn keje, pastu nnt stress dgn keje2 umah plak..
cam alya mrs simplicity smlm..saya baca jekpun dah terasa penat die cemane, huhu!

kite pk kite dah susah..ada lagi yg lagi susah, huhu!