CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, June 25, 2012

Restoran Horizon Garden

restoran baru di Bangi nih..
tapi ikut maklumat, dah ada 2 cawangan kt negeri lain..
aku g baru ni.. BOLEH LAA..
suasana mewah macam hotel 4-5bintang..
ada penyambut tetamu dan pelayannya pakai baju seragam bagai..

location..
klu tau Tutti Fruti bangi..??
sederet laa..
ataupun, bersebelahan dgn Yourgurt yang baru bukak tu..

makanan.. sodap..
tp kami order yang goreng2 ala carte je aritu..
y lauk2 xtry laa lagi..
mcm agak mahal jugak laa, tp ada set package yang boleh pilih..
Mr Asben kata, nasi goreng ikan bilisnya, paling sedap yang pernah beliau makan..
dia banding ngan nasi goreng ikan bilis aku kot.. haha

mengapa dipakai baju -yang kalah- itu wahai Mr Asben.. haha
arga-arga pakej terlibat
gambar amik dari pamplet
korang besarkan laa ek..
ada tisu sendiri..
licin segala pinggan..x dan amik gambar
budak makan banyak ni..

2 comments:

Fitri Senin said...

boleh tahan gak harga tu

CHeeSYaNa said...

Terpengaruh ngan lea.. smalam gak kami terjah.. OK lar.. sedap gaks.. but, still prefer red wok :)