CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, June 12, 2012

sawan kali kedua..

aku sihat2 aje,
bz..sbb tu senyaaap je..
tu bukan sawan tarik..
tp sawan men'design' photobook..
ikut ati nak beli groupon tu banyak2 klu ada offer photobook..
apakan daya..

meh.. nk tayang hasilnya..






dulu2..take time sgt2 design/customize photobook ni..
y ni 2 ari dah siap..excited nye pasal..

dan sedikit kata2 penghargaan pada kulit nya..
yes.. many thanks to Mr Is-a-man..

9 comments:

semut-terbersin said...

Wah cantik! Ada lagi ke groupon photobook ni? Mau jugakkk!
-ila semut

littlehumblelynn said...

Cantik!!x terbuat lgk.ada 1'voucher dr nikon.x smpt nk hdp lgk.huhuhu

wardah @ fie shah said...

Haritu saya ada beli lepas tu lupa sampai dah expired! Rugi gila rasa. Neway, cantik sgt design. :)

*azni* said...

cantek la semua gmbr2 tu...imaan sebijik muka awak..cute..hehe..

UmmiUmmarMuaz said...

alahai, rajinnya ibu ni.cantik2 lak tuh.mai amik upah buat kan utk aku, bley?hahaha

ch@ said...

cantiklah pula. rasa teruja mau buat jugalah. simpan gambar family kan. comel bdk2 tu, makpak bdk pun putih, pdnla turun ke anak2.

ka . ka . mim said...

cantikkkk... cmne nk buat tu? pastu leh print x?

sisanizu said...

lea buat pakai software ape ni..?

cindyrina said...

wow! nice design...your princess look lovely!