CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, August 9, 2010

Study MODE + Monday MOOD

Kengkonon laa..
Huwaaa..
Besok ada meeting progress..
Jumaat ada bengkel pemantauan kakitangan cuti belajar..
Kena present kt pihak fakulti progress aku y seciput cuma..
Riso aku..takut kena tembak..
Huhuuuu..
Maka aktiviti blogging perlu di 'kurangkan'
bukan dihentikan yeee..
Miss my girl very much..
Biasalaa..mood ari isnin..



Berita..berita..
Ari sabtu ku g Pureen wareousale..
banyak peningkatan, xsesak cm y last time aritu..
Aku habiskan RM200 di sana..berbaloi2..

Ari ahad xbuat apa sgt.. Kemas umah..
Mgrib g tahlil kt umah Prof Rahim kt Pantai Dalam..

Aku beli suppliment Shaklee..
Susu ok, tp cepat rs penat..
So, utk jd superwoman, aku decided utk amik suppliment
Harap aku mampu disiplinkan diri..
Sbb aku mmg xberdisiplin bab makan regularly nih..

Erm..aku sewa toys utk Imaan..
Kat SINI..
Dapat ilham menyewa dari Mommy Zarif kawan taska si Imaan
Aku sewa menda y ala2 Push to walk laa..
Gobble & Go Hippo Fisher Price
Nk beli cm xberbaloi sbb mahal n nak guna kejap je
Nk suh budak tecit tu cepat bjalan..
xyah angkat dah budak 8kg tu
Nnt aku review..
Skang tgh tgu menda alah tu sampai..
xsabooo..aku lak y lebey

:: Ramadhan makin dekat ::

5 comments:

CHeeSYaNa said...

bestnyer Imaan ada toys baru.. Jumperoo Zarif baru jerk lepas pulang.. ni rasa tangan gatal nak sewa benda lain plaks nie..

Imaan09 said...

haha.. sewa jgn x sewa..kira murah ape..tp xsiasat lg cemana cara2 nk pulangkan.. ;)

Anna Da Lady said...

Mek, presentation tu WAJIB ke?

UmmiUmmarMuaz said...

oh..sgt comel hyppo tue..hehe
2la..kalo beli mau 3rat rega dia kan..ummar skunk suka men tolak2 cuma tiles kat umah agak licin so menda alah tu mudah nak terbabas..hehe

Anna Da Lady said...

Lea..selamat berpuasa pertama kali bersma Imaan tersayang. Moga Ramadhan kali ini lebih baik dari tahun sebelumnya. Dan moga amalan kita diberkati oleh Nya. Amin.Anyway, thanks for ur info semalm.