CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, August 16, 2010

Cerita Novel lagik

Sbb kekangan masa n skang ni Ramadhan.
Novel Lasykar Pelangi aku baca baru setengah jalan..
Mmg sangat besh gila..
Bahasa, description, jalan cerita sgt interesting..

Sejak aku tau dia sebenarnya ada filem..
Aku duk mendonlod satu2..sbb dia pecahkan kepada 12bhgn..
stakat ni akibat kekangan masa juga, hanya izinkan aku tgk baru smpi part ke8..
Ada lg 4 part..huhuu..sgt xsabar..

Filemnye boleh buat aku ketawa, sedih smpi nak nangis, simpati y amat..
Mmg gila laa cerita ni..

2 ari lepas aku tau dari adik aku y Lasykar Pelangi ada smbungan..
siap 2 novel lg..
Karya Andrea Hirata jugak laa kan..
search punya search aku jumpa nih..



Ada review lagi di sini

Ketinggalan zaman kah aku baru tau..?

Lantak laa apa pun..
Yang pasti pas abes khatam Lasykar Pelangi, kena cari lg

Ermm, ni x disebut lak sbg sambungan-sambungan Lasykar Pelangi..
Tp dah 'jatuh cinta' ngan penulisnya, maka harus di cari jugak!

Maryamah Karpov!

Bagi novel2 y difilemkan..
Kalau tanya pendapat aku, aku lebih suka Novel!
Ceritanya detail..
Cuma kena spend masa lebih sket laa..

Skang ni jugak, My Mr Asben baruuu selesaikan novel ini..

Komen beliau : Cannot stop reading!!

Dan sekarang baru baca intro ini..Huhuu..

All Piccas credit to Google

1 comment:

Fizah said...

rajinnya membaca wehh...

aku tok dan ni...buku berlambak beli, bacanya je belum.

takpe, bagus buat review segini. buatla under levels buku...senang2 aku gi cari jugok