CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, August 26, 2010

New Hair Style

Xde laa totally new pon..
Sbb rambut depan nak cocok mata dah aku rasa..
Aku lak y rimas tgk..
Last2 time mandi aku bawa gunting skali masuk bilik air..
Walau pun nk potong 1 line lurus je, punya laa susah..
Sebok nk tangkap gunting tu..
Mak Nah taska kata macam 'jepon'..hehe

Dapat potong depan sahaja dulu..
Kalau ikutkan hati, aku nk biar telinga pun xkena cocok ngan rambut
tp nk wat cemana ek..

Rambut tecit ni jenis lebat..cm aku n Mr Asben

5 comments:

Anna Da Lady said...

Alah, goramnya dengan Imaan ni.Mek bila aku tengok Imaan ni aku teringat gambo yang pernah ko tunjuk kat kami masa kecik2 baby dulu. Memang seiras.dengan rambut nya yg lebat.dengan badannya yg montel.dgn matanya yang agak 'bundar'.hehe...

Nad @ MamaZakwan said...

ala..comeynye...
cam org jepun..hihi ;)
zakwan pun baru ptg rambut.jenuh nk bg diam!

mama fahmi said...

ala comeynya imaan geram nengok dia, lambt lagi nak dapat anak dara ni, kena tunggu fahmi beso dulu hehehe

KasehKu said...

Geeeerrrraaaaammmmm aku tengok..

umialya said...

alahai, tomeinya imaan!!!