CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, August 2, 2010

Sedih laa pulak..

Kemas2 barang2 Imaan..
Ada beberapa barang Imaan y aku rasa malas nk simpan..

N decided to let go aje..
So, aku upload di Mudah.my..
N besoknya ramai y call nak beli..
Bila ada orang nk beli..
Aku sedih laa plak..
X ke gedik namanya tu..???
Walaupun aku kaki shopping..
N buat masa skang memang xperlu menda2 tu..
Tapi sentimental value tu tetap ada kan..
Huuuuk..

5 comments:

Mama Rayyan said...

klu saya pun berat hati nak let go,simpan je la utk adik Iman...

umialya said...

Betul tu Lea.. kalu akak, simpan je buat kenangan

Nota: Kain baju anak2 yang dah packing dlm kotak, hubby nak sedekahkan kt OA pn akak x bagi, sayang w/pun x pakai lagi.

KEDEKUTKAH ITU??

sedar2 kotak dah xder.. baru dia bgtau..

ayu said...

lea, pe kata let go kat org je.. nanti org let go lak kat lea bila imaan ade adik.. heheehhe.. berkenan lak kat carrier tu (ye ke namanya tu ) =p

Imaan09 said...

mama rayyan..kan? Bila ingat2 balik sedih pulak..sentimental value tu..

Umialya..hahahaha, klu ada unsur2 dengki namanya kedekut.. klu ada unsur2 sentimental namanya 'sayang' kt barang/kenangan..hehe

Imaan09 said...

ayu.. serious ke..???klu serious sms lea..hehe. klu ayu, xbagi let go..ng pinjam..hee..