CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, August 28, 2010

Dah Sampai..

Apa yang dah sampai..??
Ni hah..

Tgk tu si Tecit y menyibuk..
Bukak baju nk mandi, Mr Asben a.k.a the Sony Delivery Service Officer (hehe) smpi umah
Maka menyibuk dulu laa si tecit..

Aikk..engineer y tgk ari2 pun pening godek2..
Siap baca manual lg..rsnya manual tu abang y buat.. kehkeh..
Aku mmg x cmpur n x ambik port bab memasang2 menda complicated nih..

Malam2 masak sahur aku tgk2 dah siap pasang sume..
Mr Asben n my Bro y godek2..
Mmm, bila pikir2 ada gak terlintas..
"Unnecessary Luxury.."
Layankan aje laa..

Sejak siap di pasang smpi tgh ari ni..
"MELEKAT" aje laa kt depan TV tu..
Aii sebok ngan mesin jahitku..xoxoxo..
Baju raya den xsiap lagikkk!!

3 comments:

Nad @ MamaZakwan said...

wah,wah..tv raya ni, hehe.. :)

UmmiUmmar said...

wah.beshnya ada tv baru..hehe

EiJa ZaQuaN said...

salam singgah..wah bestnya dpt tv baru..tv raya la ni..