CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, August 10, 2010

:: Ramadhan ::

Tgk blog kawan2, terpanggil rasanya nak buat n3 Ramadhan jugak..
Ingat ye kawan..ramadhan bukan bulan bazaar atau bulan makan..
Sama2 la kita mengejar keberkatan bulan mulia ini..
Aku stil ingat lagi..taun lepas..
1 Ramadhan aku duk umah je, work from home..
Indahnyeeeee..tgk kt luar, ari y reduuup aje..
Pastu masa tu kes H1N1 tgh hot..
Tetiba bilangan kes merudum..
Pada aku tu antara aura bulan mulia tu..
MasyaALLAH..
Doa aku utk keluarga aku dan bloggers sekalian,
Semoga Ramadhan kali ini dapat kita mendidik dan membersihkan hati kita..
Semoga umur panjang sehingga ke hujung Ramadhan..
Dan seterusnya dapat plak peluang utk jumpa Ramadhan2 akan datang..
Amiiiin..
..SELAMAT BERPUASA & BERIBADAH SEMATA2 KERANA ALLAH..

p/s - jgn laa ada sesiapa y post entry masakan sempena bulan posa ni..hehe, sian..kang tgh blogwalking, 'tersadung' kang..kehkeh..

3 comments:

ayukhairy said...

salam ramadhan utk lea sekeluarga...

pssttt...dah tanya ke pasal supplement tu..^_^

Umialya said...

Salam Ramadhan buat Lea

Mama Rayyan said...

selamat berpuasa....