CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, August 20, 2010

Cawangan baru..

berkaitan Entry INI,
Setelah meneliti (cheewah..) keperluan..
ditambah dengan sokongan kawan2..(MAKASIH KORANG)
akhirnya aku membuka cawangan baru..
http://imaanlucky09.blogspot.com
Sapa2 gila contest n GA cm aku, sila folo..kehkeh..
Sbb pasni aku xjoin contest n GA segala bagai kt blog ni lg..
sume kt cawangan baru tu..
so, kontes2 y ada kt blog ni akan kekal di sini,
smpi tarikh akhir iaitu awal sept klu xsilap aku..
nnt korang tgk banner2 tu akan hilang sedikit demi sedikit..wokeh!
Di situ jugak aku akan muatkan menda2 y aku nk letgo (mungkin..)
Ok kawan2.....makasih atas komen2 anda ya..

2 comments:

mama fahmi said...

salam lea, bgs sgt le ada blog lain, senang nak jgk2 lagi hehe, apa pun salam ramadhan ye, taun ni raya mana?!

Imaan09 said...

mama fahmi..sila..sila jenguk, tp ada contest je laa kt ctu..erm, raya kt kedah..meh laa umah..balik perlis x??