CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, August 4, 2010

Sakit Pinggang..

Aku perasan semenjak dua menjak ni aku perasan..
Aku kerap mengalami sakit pinggang..
Sakit sangat2 smpi xtahan tu xde laa..
Tapi rasa cam lenguh..

Mungkin sbb aku superwoman ka??(semua menda kena wat sendiri..)
Atau banyak duduk ka?(ofis..keta..)
Postur aku wat keja xbetul ka? (kadang2..)
Atau sbb banyak angkat berat2 ka?(si tecit y 8kg tu..)
Atau banyak wat keja tunduk ke? (kadang2..bila mandikan imaan..bila nk amik menda..dll)
Atau sbb EPIDURAL ka??????? Oh nooo..
Aku siap amek additional dose lagik aritu..
Mm, bersenang2 dahulu..bersakit2 kemudian..

Ouchhh..sakitnyeee..
Semalam sebelum tdo siap aku urut sdiri ngan minyak panas..
Sbb sakit n xselesa..
Wut shud I do??

2 comments:

Umialya said...

alahai lea.. kesiannya.
Akak doakn moga cepat sembuh

ayukhairy said...

sakit sangat ke lea..
kalau sakit sgt, better jumpa doc..

btw, ayu dulu ambik epidural gak..
dua2 anak ayu ambik..huhu..
nak buat mcm mana..tak tahan sakit.