CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, October 22, 2010

Terganggu..

datang pg2..
ada beberapa entry nak tulis..
sblm tu BW dulu..arini y ada kt bloglist tu rs cam semua besh..
tetiba rasa sgt sedih baca yang NI
aku kenal ke dia di alam realiti??
TAKKK..
tp aku tau perasaan ibu menyusu..
n aku pernah mengalaminye..
walaupun xseteruk dia, tp aku dah rs kesian kt imaan.
apatah lg klu teruk cm tu..siannn..

Ok, perasaan aku masih terganggu dgn kesedihan dan simpati..
kena tgu kejap, klu2 reda br nk berentry..
:( till then..

3 comments:

Anonymous said...

jgn la emo2 sis!
eh, bt kan ba sy keychain bntuk clover..
pkai felting..
sammat ouh sy tgk dy buat dlm tenet..

Ainna Jalil said...

chill2 akak!
jom senyum camni :)

CHeeSYaNa said...

sian kan kat Ila tu.. =(