CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, October 27, 2010

Kul 2.45

kul 2.45 ptg..
aku baru sampai ofis..
pg2 kul 7.30 imaan bangun dh merengek2..
pegang2 badan dia, suam2 kuku..
terus capai termometer..
37.3..ayooo..
dalam kepala 'jaga je laa dia kt umah arini..'
pastu tepuk, nen..xmau tdo gak..
semua xkena..
harus laa kan begitu, dh namanya pun xsehat..
aku pun usung laa sana sini..
bawak dia tgk ikan dalam mini akuarium kami y baru itu..
sejam dua bila pakcik n cek su nye dah siap2 bangun smua dia dh ceria..
pas mandi lg laa xde rupa orang demam..
ke sana sini angkut itu ini abis umah bersepah
tgh ari sket badan xpanas dah pun..
dia pun ceria cm biasa..
las2 aku siap2, kebetulan nk antar adik2 aku nk g exam final..
trus antar si imaan g taska..
huhuu..orang dah abis baca buku, ko br nak tekan loceng naakk..

Nota buku lali :
dah lama jugak imaan xdemam..
gigi dah 3 batang keluar pun xdmam gak..
cuma aku n Mr Asben xsehat sgt skang ni..sbb tu kut..
pape pun, aku bersyukur semuanya ok..

1 comment:

~ims~ said...

sy pn dak sehat!!!