CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, October 26, 2010

GA oh GA..!

Banyaknyaaaaa orang buat GA kan..
Adakah semuanya aku join..
TAKK..

Meh aku nak share..
Tapi ni aku laa kan,
orang lain aku xtau cemana plak..



Aku join GA jika..

1) Yang anjur tu kawan aku.. ye laa, kenal secara maya, follower berbulan2, penah berbalas2 komen segala..kira kawan laa tu kan.. kang xmenjoinkan diri kesian lak dia..kang dia kt xbg sokongan plak dah penat2 dia anjur GA..

2) Hadiah besh gila.. cash ke.. benda y aku suka ke, cth : pinggan mangkuk, aksesori, hiasan umah, barangan baby dan mcm2 lg..

3) Syarat xbanyak n xmelampau2..kdg2 siap kena wat homework lak nak join sesuatu GA, apa kes kan..

4) Penganjur tu dah biasa buat GA.. so kita dah ada pengalaman dan dah tau betapa beshnya dia sbg penganjur.. sbb kdg2 y xde pengalaman ni..GA nye ntah ke mana..berminggu2 br dpt result..ada y xumum2 result pun ada..ada y adiah xsampai2 (pun aku pernah alami) huhuuu..

5) Preferrable klu y anjur tu seangkatan dgn aku..ibu2..ibu menyusukan anak..student..crafter..suka melaram, huhuhuuu

6) Rasa cm bleh menang jerr..sbb sesetengah GA seakan2 contest.. xpun slogan ke.. so, kdg2 bleh laa nak berkira2 dalam ati kebarangkalian nk menang..klu mmg xde lgsg bek xyah join..


Aku MALASSS join GA jika..

1) Adiahnye aku xperlukan..no heart feeling ok.. bukan adiah korang xbes..smuanya beshh, Cuma aku mgkin xperlukan. contohnya, adiah dapat keychain dr cameron highland.. aku ada banyaaaaak keychain seumpamanya..berstoberi2 bagai.. maka perlukah aku menambah bilangan peserta, menyusahkan si penganjur ni update2-copy paste-tempek2 nama aku..dan dlm masa y sama mengurangkan kebarangkalian peserta lain nak menang??

2) Syaratnye mak aiii, baca pun dh pening..apatah lg nk ikut syarat2 tersebut..

3) Penganjur cerewet.. sket2 nak DQ..sket2 ugut nak DQ..

4) melibatkan facebook..alahaiiiii..nk kena like.. nak suh buat kempen mari mengundi..malash..malash..dan malash..sory ye..

Itu aku ye..lain orang, mungkin lain pendapatnye..kepada pembaca, penganjur GA, mahupun y pernah n akan menyertai mana2 GA, sila jgn terasa..

10 comments:

mummy-aulia' said...

alala...kita br je jd follower ms join GA imaan.xpnh berbalas komen lagi..
tapiii...kita ibu, ibu menyusu.kira 1 geng la kan?hihiii..
(xpnh buat GA lagi, tp ada plan nk buat nnt.hihiii..nnt kalo buat, silalah join yer..huhuuu)

Anonymous said...

sy join GA kalu pngnjur xbyk songeh..dn adiahnya duit atau topup(y pntg mlibatkn duitla)...sy xjoin GA kalau slain drpd y sy sbut tu...muahahaha...eh..

imanmom said...

pendapat yg best ni,saya minat join GA,tapi x suka yg syarat2nya susah,pening kpala,tapi dah minat n hadiah leh tahan bt jgk la,menang kalah x kesah...

nad said...

like, like, like..sama la kite, hehe.. :)

Imaan09 said...

mummy-aulia' - jangan lupa jemput saya join ye klu buat!! ibu menyusu gak ek?nnt nak jalan2 BW kt blog mummy-aulia'..besh tgk crita2 ibu menyusu nih..

Imaan09 said...

ims - mata duitan namanya tu ya!

Imaan09 said...

imanmom - btuuuull.. kalah menang mmg adat laa kan..tp klu banyak songeh jd xberminat..

Imaan09 said...

Nad - Your GA, duk timbang2 gak nak join ke x..tp dapat beg, saya pun buat beg..sian kt orang lain laa..so, klu ada GA lain y Nad bg menda len, confirm I join, youuuu..!

Hida Kadiso said...

saya sokong sume fakta dari mama imaan.. mmg penah tekene result tak kuar2.. pas tu yang tak tahan kene follow sampai 2@3 blog.. aduyai..

missrivebell mumun said...

setuju setuju..