CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, September 2, 2010

X sempat2..

Banyaknya cerita basi tertangguh..
Macam2 dah jadi..
Sungguh xde masa nak rekodkan dalam diari maya aku ni..
Sbb asek melekat aje ngan si tecit..
Bukan aku y melekat ngan dia, tp dia laa melekat ngan aku..hehe

Rasanya hari2 aku smpat update sticky mode aku tu je.
Tu pun sbb takut lupa..

Aku dah seminggu x g keja (again..!)
Nk wat cemana..Mr Asben sgt susah nk cuti..
So, apa2 aku laa y kena berkorban cuti dalam cuti..
Mujur laa jugak tgh cuti belajar..
So, xperlu apply atau mengadap boss utk cuti..
Cuma kerja master aku laa..asek tangguh je..
Mlm2 kdg aku buat jugak, tp byk mana laa sgt kan..
Menda jenis kena ‘mengadap’
Aku pulak buat dlm keadaan letih n ngantuk..
Ye laa.. sblm tu dh masak2 utk sahur laa..

Dari cuti2 umum Nuzul Quran, Merdeka..
Si imaan kena 2 penyakit serentak..
Pastu cerita pasal Kimberly Clark..
Xoxoxo.macam2..
Jumpa di entry lain ye

1 comment:

UmmiUmmar said...

cuti rehat aku taun ni dh nak abes.sbb jaga ummar sakitla..nasib baik hg xda limit coti..hehe