CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, September 19, 2010

Hasil Projek Baru

Diaper Bag imaan g skolah dah koyak sana sini
Zip pun dh tercabut..
Aku jalan2 masa nk dekat raya n pas raya
konon nk cari satu..
Xde y berkenan di hati

Tetiba semangat mebuak2 nk wat beg..
tambah plak setiausaha aku iaitu my sis ada kt umah..
maka dalam masa lebih kurang 2 ari, siap laa beg si imaan..
Sila jgn tanya..aku xamik upah buat beg ek..
beg si imaan y ni pun aku rasa setaun skali bleh laa buat..keh keh..

cerita pasal beg ni, aku teringat Kak Fid..dan beg sengetnya..
Dia kata je begnye senget tp cantik woo..
mula2 ilham nk wat beg aku dtg bila aku selalu mengunjungi blog cacamerbanya..


Wokeh..ini dia beg Si tecit..
dah rasmi td..
n bakal dirasmikan sbg beg sekolah Isnin ni, insyaALLAH


Pandangan hadapan


Ada reben beshaaaar


Bahagian dalam..ada poket..(sila abaikan keserabutan isi2 nya)



Telah selamat dirasmikan



Pandangan hadapan (ada zip) n pandangan sisi (ada poket kiri kanan)



My Masterpiece..guna Felt..

Bangga hokeh..sbb dpt SIAPKAN satu beg..
lebih bangga bila nk bg anak aku pakai..
N, kompom xtertukar ngan budak lain kt taska..
Ada nama RUHIL IMAAN.

3 comments:

whiteapple said...

besh la mama ruhil imaan nie, nak satu lea:P

Fatima Saiful said...

lea..nk tempah satu bley??!!!!!name anak aku Muhammad 'Aqil...bley?heheheh~

Imaan09 said...

hahaha korang nihh..wink..wink..