CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, September 19, 2010

Album Raya

Walaupun xbanyak, tapi aku mengalami masalah KEMALASAN..
Malas utk upload gmbar2 raya di blog ini..
Apa kata korang tgk di BukuMuka aku..Zarlea Zarif

Sambil2 tu bleh korang LIKE..
xpun bleh korang add aku as friend..hehe
Enjoy viewing the piccas..wokeh..
Aku letak satu sahaja di sini..kehkeh..
gila kedekut
Tema Coklat..
tecit berbaju kurung utk bgambar je..pas tu dh tukar!!

Aku letak gambar y kitorang tgh berdiri..
sebabnya..
bila sebut gmbar raya je, apa y korang terbayang..??
Klu aku, mesti terbayang tgh duk kt kerusi, skema2..
Boring dah gaya tu..hehe..
Kenapa mesti amik gmbar gtu ek utk raya??

1 comment:

ayukhairy said...

hahhaa...gambar skema itu la menjadi pilihan raya kali ni..susah woo nak berdiri n snap pic ber4 ni..lagi2 danial..mmg tak mau duduk elok2 n pandang kamera bila dah didukung..^_^