CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, September 17, 2010

Masih Cuti

Salam Satu Malaysia..
Arini ari Khamis.Mr Asben cuti..
Adik aku pun semua ada kt Bangi..waaa..besh..reramai
Ruhil Imaan still bercuti Raya (taska dia cuti daaa)..
Maka aku kena jaga dia sepanjang minggu ni laa..
Isnin depan baru masuk kerja..
Waaaa..banyaknyaa kerja menanti aku!!
Selamat Hari Raya ye korang..
Dah start posa 6 ke??
Aku ingat na ganti dlm bulan Syawal jugak..
Nak start Isnin depan laa kononnya..
Nak wat Isnin n Khamis sahaja laa..
Mr Asben dah selesai 2 ari dah posa sunat..
Isk..
Dah xposa..aku kerja makaaaaaaan memanjang..
Aku rasa aku dah gemok!!
N aku taku nk timbang..
p/s - tetiba teringa gmbar raya masih belum 'diuruskan'..huhu

3 comments:

ayu said...

waaaaaaaaaa...sama la..rasa mcm dah gemuk gak...asyik makan je kerjanya...jum kita upload gambar raya banyak2..hehe

Imaan09 said...

ye, dh tgk gmbar ayu y ayu..hehe

ayu said...

ye ke ayu???hahaaa