CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, September 20, 2010

Sindrom Bercuti Panjang

huwaaaa..
TADAK MOOD..
Ini lah dia y dikatakan sindrom cuti panjang..
Aku n imaan bercuti (x g taska n x g keja) almost 3 minggu..
Sbbnya HFMD 1 mgu sblm raya..
dan di sambung plak dgn cuti raya dlm nk dkat2 2 mgu..

Apakah simptom2nye??
1) Gila malas..
2) Mengantuk mcm xcukup tdo (slalu bgn kul brapa wei..)
3) Kerja tertangguh melambak2..
4) Tadi depan taska Imaan buat muka mcm nk bgaduh
5) Merengek laa sepanjang ari..sbb dh biasa 'memerap'
6) EBM mesti xluak sgt.. sbb imaan direct bf slama 3 mgu..
7) Rasa nk balik awal jaaaa..
8) Imaan rindu aku, aku teringat Imaan
9) Kat jalanraya "apsal banyak sgt keta ek.."

Harap semuanya ok kt taska..
Sbbnya td antar Imaan kak Ida kata Kak Siti xbalik lg..
Hanya Kak Ida n kak Ika..
Plus sorang kakak baru..
BIASANYA klu kakak baru, xbanyak membantu pun..
Harap Mak Nah datang..
ok laa..aku doakan smoga smuanya berjalan lancar..
Semoga TUHAN permudahkan..Aminn..

11 comments:

Mama Rayyan said...

Klu dah cuti lama mmg malas giler nak start keje...hu..hu..

mama fahmi said...

salam raya lea lama tak kaco hehe kak pun sama blk2 je keja dah berlmbak sabo jela hehe apa pun bt pelan2 ceria selalu

ayu said...

sama laaa...mmg malas nak kembali bekerja bila dah cuti lama2..

lagi2 bila anak2 plak dah memerap jeee...(lagi2 danial)..

pagi tadi antar diaorg, hariz siap tak mau masuk lagi rumah pengasuh..siap peluk kaki ayu lagi..huhu..danial dah mula menangis bila letak dlm playpen...ish..ish..tak sabar nak balik........

Fatima Saiful said...

whoaa..apsal anak aku je yg SANGAT tak saba pegi taska??hahahah....td mase nk hanta kat taska die siap nk lepaskan dukungan aku...tak saba nak masuk taska.maybe anak aku jenis suke org ramai2 kot?kat umah aku, tade budak kecik lain...tade geng aa kire~
nway, selamat bekerja semua!!!!!!

Imaan09 said...

Take : Haha..bes laa cmtu, xyah riso sgt..dia rindu suasana meriah2 tu..

Imaan09 said...

ayu : sama laa perangai imaan..pegang kaki/kain/seluar lea xmau lepas..isk..

Imaan09 said...

mama fahmi : ok..ceria selaluuuu!

Imaan09 said...

mama fahmi : ok..ceria selaluuuu!

Imaan09 said...

mama rayyan : btul..btul..btul.. tgh perati2 kalender..bila plak next coti..aci x??kehkeh..

CHeeSYaNa said...

Zarif nye susu tadik luak 6oz jerk.. from 7am till 6.30pm.. haih... sapa nama kakak baru tu erk?

Imaan09 said...

imaan pun..xsampai 10 oz abes..derang rindu nk direct bf agaknye..kak baru xtau nama.. xtgk pun lg..tp ari ni sume ada..termasuk kakak febret zarif..kak sya